obraz DVD

WK sprawki w wp.pl
Czw, 19 Gru 2002, 23:40:43 CET

"1. Wreszcie (od paru tygodni) oficjalnie stabilna wersja PLD.
4. W pracy tylko winda i MacOS.
zachciało mi się update i - właśnie - zgrać to wszystko na DVD, bo nie
lubię przekładać tych płytek."

No i prawie się udało.

Obraz ponad 4GB (oprócz Ra jeszcze trochę źródełek i dwa filmy).

Podzieliłem splitem - zadziałał dopiero z glibc-2.3.
Przewaliłem na fata.
Przekonwertowałem 1 fat partycję do ntfs.
Skleiłem tak jak pisaliście copy /B pld.aa+pld.ab itd.
Znów podzieliłem rarem.
Zgrałem na 7 płytek (wygrzebałem w pracy takie, na których klientela
ponagrywała po 10 - 15 MB).
Wyniosłem.
Cały czas md5sum i md5sum.
Rozpakowałem i znów md5sum.

I kaplica.
Sieć stoi na NT.
Nagrywarka pod MacOs.
A jabłuszka (MacOsX z sambą - też) widzą to iso w sieci jako 77,4 MB.
Kiedy Państwo wyjedzie na wczasy to spróbuję przełączyć nagrywarkę pod
Windę, ale do tego czasu chyba obejdę się smakiem.
Dzięki za pomoc.

Bonnes Regardes
Wiesiek