<reklama> koszulka + PLD 1.0 za 3 zł

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Pią, 20 Gru 2002, 21:02:07 CET

On Wed, Dec 18, 2002 at 10:02:24PM +0100, Wojciech Babicz wrote:

> ok.
> mój błąd (skopiowany szablon z RehHata)
> jak zamówisz, to masz tą czwartą gratis.
>
> dzięki za zwrócenie uwagi - już poprawione.

Do jeszcze dorzucę, że długopisy PLD to też jest bajer i każdy by chciał
taki długopis mieć.

--
witekfl w poczta.onet.pl

If at first you don't succeed, skydiving is not for you.  - Unknown
http://www.allegro.pl/showitem.php?item=9084024