NEostrada+

Szymon Trasher trashcan w wp.pl
Wto, 24 Gru 2002, 18:01:29 CET

> powinieneś dostać od nich cd z softem.
> ja korzystam z tego softu i działa ładnie.

Pod Red Hatem korzystałem z tepsiarskiego softu wraz z wlasnym skryptem testującym, czy połączenie nie zostało zerwane. Teraz korzystam z rp-pppoe. Wszystko się ustawia w /etc/ppp/pppoe.conf. Polecam to drugie rozwiązanie. A tak w ogole, to jeszcze lepiej dziala freesco :), zmodyfikowane, zeby sie samo łączyło po zerwaniu połączenia.

--
Szymon Trasher