kadu

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Wto, 24 Gru 2002, 16:35:32 CET

Dnia Mon, 23 Dec 2002 12:25:53 +0100
Osoba skrywająca się za mailem < "Piotrek 'Drozdo' Drozdowski"
<drozdo w poczta.onet.pl> > napisała:

> Witam
> 	Uzywa ktos kadu z kde3 packa z
> ftp://ftp.pld.org.pl/people/adgor/kde-3.1-rc5/i686 ? I w sumie innych
> tez :) Mianowicie chodzi mi o taki blad(?), ze jak w oknie rozmowy
> wpisuje text, wysylam, to kursor przestaje byc w okienku pisania textu,
> i zeby cos znowu napiac musze znowu klikac w to okienko.. Takie ciagle
> klikanie ejst wkruzajace.. ktos wie czemu tak jest? Czy tak powinno byc?
> Moglby ktos to poprawic?
>
> pozdrawiam i wesolych swiat :-)
> Drozdo

zbuduj nowe kadu pre - jest kompatybilne z kde 3.1 ;)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |