kadu

Piotrek 'Drozdo' Drozdowski drozdo w poczta.onet.pl
Wto, 24 Gru 2002, 21:53:05 CET

Dnia Tue, 24 Dec 2002 16:35:32 +0100
Mariusz Witkowski <maryush w uznam.net.pl> napisał:

> Dnia Mon, 23 Dec 2002 12:25:53 +0100
> Osoba skrywająca się za mailem < "Piotrek 'Drozdo' Drozdowski"

> zbuduj nowe kadu pre - jest kompatybilne z kde 3.1 ;)

[...]
checking for Qt... configure: error: Qt (>= Qt 3.0.1) (library qt-mt)
not found. Please check your installation!
For more details about this problem, look at the end of config.log.
Make sure that you have compiled Qt with thread support!
błąd: Błędny status wyjścia z /var/tmp/rpm-tmp.48603 (%build)
$ rpm -q qt
qt-3.1.0-0.rc3.1

albo kadu szuka qt nie tam gdzie trzeba albo mam qt bez thread`sow :P Co
radzicie?
p.

--
|===[ Piotrek 'Drozdo' Drozdowski ]=====================/