Dia i sodipodi

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 31 Gru 2002, 18:46:32 CET

On Tue, 31 Dec 2002, Jacek Rzęsista wrote:
> Kloczek, napisz mi SOA#1 !!! Ja chcę mieć działające dia !!!!!!

hmmm - chyba ja też potrzebuję błogosławieństwa, bo też się wiesza :D
Zainstalowałem z ciekawości czy moje błogosławieństwo wystaczy - jak widać
nie :D

Tzn. - pozornie wygląda normalnie i da się elementy wstawiać, rysować
wszelkiego typu rzeczy, ale... po kliknięciu na obszar rysunku następuje
zgon.

Dodatkowo ja mam jeszcze komunikat, że nie załadowano żadnych czcionek
przy starcie, dlatego też próba napisania czegokolwiek daje także zgon. To
może i rozumiem, ale nie powinien taki błąd powodować sigv...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...