Dia i sodipodi

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Wto, 31 Gru 2002, 19:21:32 CET

Dnia Tuesday 31 of December 2002 18:46, Paweł Gołaszewski napisał:
[CIACH]
> hmmm - chyba ja też potrzebuję błogosławieństwa, bo też się wiesza :D
> Zainstalowałem z ciekawości czy moje błogosławieństwo wystaczy - jak widać
> nie :D
>
> Tzn. - pozornie wygląda normalnie i da się elementy wstawiać, rysować
> wszelkiego typu rzeczy, ale... po kliknięciu na obszar rysunku następuje
> zgon.
>
> Dodatkowo ja mam jeszcze komunikat, że nie załadowano żadnych czcionek
> przy starcie, dlatego też próba napisania czegokolwiek daje także zgon. To
> może i rozumiem, ale nie powinien taki błąd powodować sigv...
W dia jeżeli tylko spróbuję wstawić jakikolwiek element - sigsev .. w sodipodi
pewne prostsze elementy działają, ale coś bardziej skomplikowane - sigsev
.... :-( A OpenOffice Draw (zainstalowane z binarki z openoffice.pl) -
chociaż działa stabilnie jak skała to jednak nie do wszystkiego się idealnie
nadaje :-(
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org