Klawisze w Xach - wielkie polskie litery.

ZyTeK zytek w abomb.one.pl
Pią, 8 Lut 2002, 01:00:58 CET

Mam problem z wpisywaniem wielkich polskich liter w X'ach (GNOME).
Otóż sprawa jest taka, że te litery da się wpisać..ale trzeba rozgrzać trochę program, w którym je wpisuję.
Muszę spisać coś w stylu: SsśSśśS aby Ś zaskoczyło. Tak jest np. w Sylpheed i Xtermie. Po tym rozgrzaniu już reszta znaczków dobrze działa.
Dziwne.

Czego to przyczyna? Ktoś miał podobny problem? Szukać rozwiązania w konfiguracji GNOME czy Xów?
Poeksperymentuję jeszcze i napiszę, co mi się udało zrobić. Ale jeśli już ktoś coś takiego miał i to rozwiązał to niech skrobnie coś. ;)

PS. Polskie znaczki (wszystie) w konsoli działają dobrze.

--
.: Jakub Głazik - ZyTeK - zytek w abomb.one.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany? TAK!   PLD-LINUX