Instalacja [cd]

Marcin betasys w kki.net.pl
Pią, 8 Lut 2002, 14:58:42 CET

> a nie można na sdb?

Ale instalator z kernela 2.2 twierdzi że mam /dev/sda i /dev/sdb
IMHO jest skopany instalator z kernela 2.4 :( a instalator z 2.2 daje mi
tylko do wyboru:
[ ]inne pakiety nie wymienione gdzie indziej :(

> en. pl to nieporozumienie.

Hmmm pod Slackiem załadowałem sobie many z PTM i poustawiałem MANPATH dla
mojego usera na pl a root miał en, tu też bym tak chciał, bo aktualne many
są niepełne

Marcin

---
 99 zl tylko tyle zaplacisz za 4 linijki tekstu w Biuletynie reklamowym
                   http://www.promocja.cc.pl/biuletyn
---