Enlightenment

Amok Berserker amok w antispam.stud.ics.p.lodz.pl
Sob, 23 Lut 2002, 21:06:51 CET

Cześć wszystkim
Mam następujący problem z Enlightenment'em:
(enlightement'a uruchamiam jako głównego window manager'a, a nie jako
nakładkę na GNOME), po uruchomieniu E mam pulpit i pager'y do
przeskakiwania między desktop'ami, to wszystko, nie ma rzadnych menu
pod klawiszami myszki, nie mam iconobox'a, nic nie można zrobić.
Dodatkowo mogę zauważyć że są skopane zależności dla pakietu
enlightenment, mianowicie kiedy na początku instalowałem E miałem
zainstalowane tylko czcionki iso-8895-2, enlightenment dał się
zainstalować, nie narzekał na brak rzadnych pakietów ale po uruchomieniu
widać było że mu brakuje czcionek ponieważ w menu kontekstowym pager'a
nie było rzadnych napisów (pozycji).
Moje pytanie: Czy komuś udało się zmusić E do współpracy, a jeżeli tak
to czy musiał odczyniać w tym celu jakieś specjalne zaklęcia?

--
                              Amok Berserker
                               amok ( at ) stud dot ics dot p dot lodz dot pl