charset w mutt

Amok Berserker amok w antispam.stud.ics.p.lodz.pl
Sob, 23 Lut 2002, 20:33:16 CET

Witem w drugiej części meczu.
Przed momentem wysłałem list o problemie z Enlighentment'em.
Poniewczasie zauważyłem że list ma skopany charset za co wszystkich
przepraszam, na swoje usprawiedliwienie mogę podać tylko jedną z linijek
mojego .muttrc:
set charset="iso-8859-2"
Moje pytanie: Jak w mutt'cie ustawić charset jeżeli nie w sposób który
podałem powyżej?

ps
Tą wiadomość wysłałem z Debian'a.
--
                              Amok Berserker
                               amok ( at ) stud dot ics dot p dot lodz dot pl