xdosemu

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Wto, 1 Sty 2002, 14:30:22 CET

On Tue, Jan 01, 2002 at 12:06:23PM +0000, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Jest osobny binarny pakiet xdosemu.

Tu zachodzi pewne nieporozumienie:
Mam na myśli dosemu-1.0.2 (dosemu.spec revision 1.33) na razie tylko w CVS.
Tej wersji niepotrzebny jest pakiet xdosemu ani dosemu-freedos.
Za to można (nie trzeba) zainstalować pakiety dosemu-freedos-base i inne
temu podobne ze świeżym FreeDOSem.

W pliku /etc/dosemu.conf trzeba ustalić typ myszy $_mouse
i ewentualnie chipset graficzny $_chipset.  Ta konfiguracja jest trochę
za mało "secure", ale jak ktoś chce używać DOSa to właśnie w ten sposób.

Na konsoli uruchamiać z root-a, zamiast suid-roota lepiej zrobić sudo lub coś
w tym stylu.

Pytanie jest takie:
Jak działa ten dos?
Jak działa ten xdos?

Jak z --enable-new-intcode a jak bez tego?

Co trzeba jeszcze uskutecznić?

Przypomnę tylko, że w tej konfiguracji zmienna środowiskowa DOSDIR
wskazuje na katalog, który stanie się dyskiem H:

WF