xdosemu

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Wto, 1 Sty 2002, 14:55:16 CET

Tue, 1 Jan 2002 14:30:22 +0100, Witold Filipczyk <juandon w poczta.onet.pl> pisze:

> Tu zachodzi pewne nieporozumienie:
> Mam na myśli dosemu-1.0.2 (dosemu.spec revision 1.33) na razie tylko w CVS.

A ja mam na myśli rewizję 1.35.

> W pliku /etc/dosemu.conf trzeba ustalić typ myszy $_mouse

Mówiłem, że "dos" nie czyta u mnie dosemu.conf. Wywala się *wcześniej*.

> Jak działa ten dos?

W ogóle.

> Jak działa ten xdos?

Dobrze, jeśli bez --enable-new-intcode.

Z --enable-new-intcode wysypuje się przy próbie uruchomienia czegoś
bardziej skomplikowanego, np. bp.

> Przypomnę tylko, że w tej konfiguracji zmienna środowiskowa DOSDIR
> wskazuje na katalog, który stanie się dyskiem H:

Ja i tak sobie zmieniłem autoexeca, H: to u mnie $HOME.

--
 __("<  Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.ids.net.pl/
 \__/