Bitchx, xterm i koślawe literki

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pon, 7 Sty 2002, 15:26:35 CET

 7.01.2002 pisze Michal Margula (alchemyx w uznam.net.pl):

> BitchX ma tendencje do przestawiania konsoli. Jednym z rozwiązań jest
> dodanie do prompta sekwencji resetującej (nie pamiętam jakiej), która
> przywraca dobre ustawienia.

Ale ja chciałem, żeby w BitchX znaczki tez wyswietlal normalnie, jestem
gotów nawet zrezygnowac z polskich literek (bo na irc i tak sie ich nie
uzywa), na recz poprawnego wyswietlania semigrafiki.

A moze jest jakis inny program łatwy w obsłudze i o dużych możliwościach
(może być pod X-y) do irca.
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-