gdm

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Pon, 7 Sty 2002, 22:44:24 CET

Cześć,

	Mam problem z gdm. Po uruchomieniu systemu na runlevel 5
pokazuje mi się okienko logowania, ale niestety nie mogę
wprowadzać tam żadnych znaków. W dużym stopniu utrudnia to
logowanie. Natomiast po uruchomieniu systemu na runlevel 3
i ręcznym odpaleniu gdm wszystko działa ładnie, tylko po co
logować się po raz drugi?
	Ciekawe rzeczy dzieją się z xdm. Tutaj mogę wprowadzać
znaki bez problemu, ale Gnome nie wiedzieć czemu, wybiera
sobie inną czcionkę niż przy odpaleniu ze "startx".
Może ktoś będzie wiedział skąd bierze się takie zachowanie?

Dzięki,
Tomek