Bitchx, xterm i koślawe literki

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Pon, 7 Sty 2002, 22:47:58 CET

Mon, 7 Jan 2002 21:43:54 +0000 (UTC), Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <qrczak w knm.org.pl> pisze:

> irssi jest dobry: mocny, wygodny i dość stabilny (choć bywają
> problemy).
>
> epic (wspomagany skryptem LiCe) jest dość dobry, ale bardziej
> chaotyczny niż irssi i trudniej się go skryptuje. Poza tym LiCe
> się nie rozwija, chyba że ktoś przejmie projekt.

Aha, oglądałem też X-Chat, ale na oko bardzo ubogi, choć wygodny.

irssi dobre jest ze swojego CVS - działa sprawnie. Wersja stabilna
(sprzed dwóch miesięcy bodajże) jest trochę w tyle.

--
 __("<  Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.ids.net.pl/
 \__/