gdm

Adam Gorzkiewicz adgor w ppp-cen188.poznan.tpnet.pl
Pon, 7 Sty 2002, 22:59:09 CET

Dnia pon 7. styczeń 2002 22:44, napisałeś:
> Cześć,
>
> 	Mam problem z gdm. Po uruchomieniu systemu na runlevel 5
> pokazuje mi się okienko logowania, ale niestety nie mogę
> wprowadzać tam żadnych znaków. W dużym stopniu utrudnia to
> logowanie. Natomiast po uruchomieniu systemu na runlevel 3
> i ręcznym odpaleniu gdm wszystko działa ładnie, tylko po co
> logować się po raz drugi?
Też tak miałem - walczyłem z tym trochę ale, gdy kdm zaczęło działać
prawidłowo - przeszadłem na kdm :))
To jest temat na pld-devel-pl (chyba wiedzą ale nie jestem pewien)

> 	Ciekawe rzeczy dzieją się z xdm. Tutaj mogę wprowadzać
> znaki bez problemu, ale Gnome nie wiedzieć czemu, wybiera
> sobie inną czcionkę niż przy odpaleniu ze "startx".
> Może ktoś będzie wiedział skąd bierze się takie zachowanie?
Inna czcionka - a czy język zostaje ten sam? (xinit korzysta z
/etc/susconfig/i18n a w wypadku xdm trzeba zadeklarować [w zależności,
którego używasz] w .xsession albo .Xclients "LANG=pl_PL").
Może to to?

--
AdGor
adgor w ppp-cen188.poznan.tpnet.pl