bajery

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Śro, 9 Sty 2002, 23:12:00 CET

Michal Margula wrote:

> Witam!
>
> To, że mi shutdown nie wyłącza kompa to przebolałem, ale lm_sensors po
> modprobe it87 mówi "No sensors found!". Dlaczego? ;-(((
>
> Moja płyta to K7S5A

	U mnie pomogło załadowanie modułu "apm".

Trzeba ustawić odpowiednie opcje w jądrze, najlepiej
za pomocą 'make menuconfig', bo przy 'make xconfig' można
się oszukać (pozwala ustawić podrzędną opcję która ma powodować
kompilację modułu bez ustawiania nadrzędnej co powoduje że
moduł nie jest ładowany, czy też kompilowany.).
	No i wpisałem sobie 'insmod apm' do /etc/rc.d/rc.shutdown.

Tomek Grzejszczyk