kde, gnome

Grzegorz Godlewski GGodlewski w wi.ps.pl
Pią, 11 Sty 2002, 07:30:33 CET

MK> W których czcionkach?
Wszystkie aplikacje kde, gnomowe, opera itp... chodzą ok.

MK> Jak uruchamiasz KDE?
startx
ustawiłem w /etc/sysconfig/desktop
Być może (na pewno ;]) coś namieszałem

MK> Możesz też spróbować wywalić (zmienić nazwę) katalog ~/.kde Jeśli to
MK> pomoże to poprostu trafiłeś na niezgodność przy przejściu z poprzedniej
MK> wersji.
Pomaga, jeśli chodzi o fonty. Pasek znika już w trakcie konfiguracji.
Może dlatego że ustawiłem behavior style (jakoś tak) na windows...
Run command, i 2 przyciski z paska (logout i ten obok) nie działają.

--
 Grzegorz                            mailto:GGodlewski w wi.ps.pl