kde, gnome

Grzegorz Godlewski GGodlewski w wi.ps.pl
Pią, 11 Sty 2002, 22:10:00 CET

MK> Co dokładnie masz w tym pliku?

<CIACH>

# PREFERRED can be GNOME, KDE or empty
# when left empty $DEFAULTWM will be started
PREFERRED=KDE
DEFAULTWM=twm
# Default window manager to use. Should be basename of file from
# /etc/sysconfig/wmstyle/
WMSTYLE=

</CIACH>

MK> Napisz jeszcze co masz w ~.Xinitrc i ~/.Xclients.
W moim pld te pliki nie występują.
Ech.. Przydałaby się jakaś mapa plików konfiguracyjnych i logów
pld - jakiś krótki opis do czego służą. Można gdzieś znaleźć coś
takiego w miarę kompletnego dla linuxa?

MK> Gdzie to ustawiłeś? Nie widzę takiej opcji w ustawieniach panelu...
Zapomniałem dodać ;] na końcu tak jak to czynią profesjonalni
użytkownicy linuxa mówiąc o Windowsie. Nie zwracaj uwagi na to.

MK> W /tmp/ jest tworzony plik .xsession-<nazwausera> z logiem sesji.
MK> Zobacz czy tam czegoś nie ma.
Nie ma nawet takiego pliku ;]

Przy okazji wyszło pare innych rzeczy:
1. Jeżeli wchodzę do Xów bez root'a nie działa dźwięk.
Używam devfsd, /dev/sound/* ma ustawioną grupę na audio.
2. devfsd wymaga dev, którego nie mogę znaleźć (wiem, wiem to jest w
test)
3. Będąc rootem pod mc naciskam ^O - nie działa przewijanie historii
strzałkami. Czy to normalne? Trochę ułatwiłoby mi to życie.

 Grzegorz                            mailto:GGodlewski w wi.ps.pl