skrypty startowe i terminal szeregowy (szczegoly)

KrzysiekS ks123 w wp.pl
Nie, 13 Sty 2002, 19:54:11 CET

> to raczej wygąda na problem z emulacją ANSI na termie...
> w hp700/92 tego nie ma, stąd to przypuszczenie

Faktycznie masz rację, spróbowałem emulatorem z dos navigatora
i poszło tak jak trzeba. Chociaż z tego co widzę to są jeszcze
malutkie problemy z kolorem. Np. tekst "podnoszenie interfejsu..."
przejmuje kolor nawiasu kwadratowego z poprzedniej linii (czyli
jest turkusowy)

Natomiast opcja COLOR_INIT=no oprócz braku kolorków nie wniosła nic.

KrzysiekS