Temat do przemyślenia

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Nie, 13 Sty 2002, 20:18:09 CET

Witam!

Mam aktualnie zainstalowanego na głównym serwerze Debiana. Mam go już
serdecznie dość. Chcę go przerzucić na PLD, ale jest problem. System
jest dość mocno zmodyfikowany i wiele jest w nim specyficznych
konfiguracji. Sama instalacja systemu i konfiguracja może zająć dużo
czasu. Serwer musi chodzić praktycznie non-stop.

Myślałem o instalacji w chroocie, np w /chroot. Następnie w
/chroot/home/ dałbym aktualne home i zrobiłbym linka /home ->
/chroot/home . Następnie bym powoli podmieniał usługi debianowe na te z
chroota. I jakbym miał już gotowy, sprawny ystem bym zrobił szybką
podmiankę. Co Wy na to?

Zastanawia mnie głównie to jak zainstalować PLD w chroocie i jakie
potencjalnie mogę mieć problemy?

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, GG# 1811607,  +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter