Fw: Instalacja PLD

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Czw, 17 Sty 2002, 00:16:16 CET

On Wed, Jan 16, 2002 at 09:18:10AM +0100, Marcin wrote:

> [mój komentarz dotyczy to również reszty Twojej wypowiedzi]
>
> IMHO nie jest tak źle - jak masz problemy z czasochlonnością to ściągnij
> sobie przez ftp całą instalkę i instaluj lokalnie. W porównaniu ze Slackiem
> umożliwiającym tylko przez NFS lub CD-ROM (inaczej nie potrafiłem) to jest
> jak bajka. Nie potrzebuję nic wypalać, ściągam dla mojego procesora już
> skompilowany kernel i przez ftp instaluję całość (tylko w pracy mam 2Mb) a
> do domciu wypalę dla i686 płytki :-)

Za którymś razem zmądrzałem:

[jack w pldworkstation jack]$ du -sh /mnt/nfs/home/ftp/pub/PLD/
31M     /mnt/nfs/home/ftp/pub/PLD

Samo base w zupełności starczyło :)
A wina nie leżała po stronie SDI, tylko zwalonej 3com ;)
--
Jarosław Kamper	  	         jack w jack.eu.org	           UIN: 35713516
http://jack.eu.org		                  Registered Linux User # 165846