Fw: Instalacja PLD

Marcin betasys w kki.net.pl
Czw, 17 Sty 2002, 11:06:54 CET

Ale dałem ciała (było z 2.4.13 bo nie ściągnąłem nowej dyskietki)

> czy to na pewno jest 2.4.17? (zobacz na samej górze ekranu przy
> bootwaniu) to jest minej więcej równoważne pytaniu czy bootdisku z
> wczoraj ;)

Hmmm już wiesz że nie było - moja wina (pierwszy raz uruchamiam system
experymentalny)

Teraz mam 2.4.?? najnowszy zassany rano z ftp://ftp.pld.org.pl i dalej się
wysypuje, a kiedy odpaliłm PLD z 2.2(wczorajszego) to baaaardzo wooolno
wszystko chodziło.

Dzisiaj załadowałem 2.4 i kicha. Instalator nie ma do wyboru _ŻADNYCH_
pakietów do zainstalowania.
Odpaliłem jeszcze raz instalkę 2.2.20 bo źle dobrałem wielkości partycji :(

Marcin

---
 Email chroniony przed wirusami
   www.promocja.kki.pl/wirus