Instalacja PLD

Marcin betasys w kki.net.pl
Czw, 17 Sty 2002, 14:32:37 CET

> chipset via?

Raczej wątpię (w sumie to stary ale jary HP NetServer 5/133 LC)

> hmm... znaczy w wizardzie nie da sie wybrać pkgsetu czy wybranie select
> packages z setup nie daje rezultatów?

Znaczy jak się uruchamia okienko instalatora to wybieram ustawienia (dyski,
sieć, ftp... etc) później ustawiam hasła roota i mojego usera a następnie
wybieram pakiety do zainstalowania (w wersji 2.4 bootdisk_net.img
ściądniętej dzisiaj rano) to do wyboru jest
[X] INNE nie wymienione gdzie indziej
~

i ~ do końca ekranu

Marcin

PS Załadowałem na nowo 2.2.20 i spróbuję jeszcze raz.

---
 Email chroniony przed wirusami
   www.promocja.kki.pl/wirus
---