Instalacja PLD

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Czw, 17 Sty 2002, 21:58:43 CET

On Thu, 17 Jan 2002 14:31:12 +0100 (CET)
Stacho Pal <stacho w venco.com.pl> wrote:

> [1] Taka ciekawostka PLD 'wykosiło' dzięki mnie i wam (dzięki!! :))
> kilka D-Link'ów/Asmax'ów, RH, Mandarynek, Freesco jeśli chodzi o SDI.

Tylko, aby zainstalowac PLD jako router dop SDI trzeba mieć HDD, a Freesco
mieści się na jednej dyskietce. Szkoda, że nie mamy takiej routerowej
mutacji dla SDI która by wymagała flopa.

      Pozdrawiam
           Artur

Czy widziales juz najnowsze wiadomosci? >>> http://fakty.interia.pl/