Dystrybucja na CD

radzio@student.ii.uni.wroc.pl radzio w student.ii.uni.wroc.pl
Nie, 20 Sty 2002, 19:41:22 CET

On Sun, Jan 20, 2002 at 06:43:15PM +0100, Pawel Bernadowski wrote:

> dokładnie

> To jakie jest wasze ostateczne zdanie..... bo jak co to zaczne rozmawiac z
> developerami jak by oni sie na to zapatrywali itp...

Ja robie uaktualnienia przez sieć, ale pewnie wielu jest takich, co sobie na
to pozwolić nie mogą i kupią płytkę, która po tygodniu się zestarzeje ;)
- no dobra po dwuch. Może i ja się zdecyduje.

Do czego jednak potrzebne jest Ci nasze ostateczne zdanie? Czy jeżeli wszyscy
się tutaj nie zadeklarują, że będą to regulranie odbierać, to nie będziesz
tego robić? Może lepiej powiedz, że chętni na prv (i umieść tą informacje
na stronkach PLD).

--
pozdrawiam
Radosław Kintzi <radzio w pld.org.pl>