apache, perl i seduid

radzio@student.ii.uni.wroc.pl radzio w student.ii.uni.wroc.pl
Nie, 20 Sty 2002, 20:11:21 CET

Próbuje skonfigurować openwebmail na PLD. Są to skrypty CGI napisane w perlu
(to tak jakby ktoś nie wiedział). Niestety ciągle dostaje "can't do set
uid" (albo w /var/log/httpd/error_log, albo na konsoli - w zależności od
sposobu wywołania). Ponieważ robie wszystko zgodnie z instrukcją, sprawa
wydaje się być charakterystyczna dla PLD. Prawdopodobnie perl jest zbudowany
bez możliwości zmiany praw użytkownika. Czyż nie mam racji? Czy jest jakiś
modół, który to zmienia? A może poprostu o czymś zapomniałem?

--
pozdrawiam
Radosław Kintzi <radzio w pld.org.pl>