sparc i 2.4.17

Adam Gorzkiewicz adgor w ppp-cen188.poznan.tpnet.pl
Pią, 25 Sty 2002, 23:20:21 CET

Dnia pią 25. styczeń 2002 18:19, napisałeś:
(...)
> hm.. system się nie powiesił. Nie siedzę przy klawiaturze, więc nie mogę
> sprawdzić czy się konsola nie zawiesiła, ale... przez ssh wsio wygląda
> oki. No.. może z wyjątkiem takiego drobiazgu:
>
> [undefine w athena undefine]$ sudo /etc/rc.d/init.d/console restart
> BUSY ]switcho: Failed to select VT 0 (No such device or address)
>                                                                    [
> DONE ]
> Enabling SAK sequence
>(...)
1. Sugerowalbym robic to jednak z roota - to sudo dla sparca na razie mi sie
nie podoba (wczoraj z nim sie bawilem i w kilku przypadkach zachowywało się
dziwnie :(
2. Przy logowaniu przez ssh to chyba działają ustawienia konsoli na lokalnej
maszynie a nie na zdalnej - także nie zobaczysz w ten sposób czy literki są ok
3. Ja czły czas działam na kernelu 2.2.18 z RH
--
AdGor
adgor w ppp-cen188.poznan.tpnet.pl