sparc i 2.4.17

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Sob, 26 Sty 2002, 10:47:51 CET

On Fri, Jan 25, 2002 at 11:20:21PM +0100, Adam Gorzkiewicz wrote:
> 1. Sugerowalbym robic to jednak z roota - to sudo dla sparca na razie mi sie
> nie podoba (wczoraj z nim sie bawilem i w kilku przypadkach zachowywało się
> dziwnie :(
a co konkretnie jezeli mozna wiedziec?
Bo u mnie dziala w porzasiu :/

> 2. Przy logowaniu przez ssh to chyba działają ustawienia konsoli na lokalnej
> maszynie a nie na zdalnej - także nie zobaczysz w ten sposób czy literki są ok
hm... open itepe to chyba modyfikuje "ttygrekowa" :/
A zreszta ja to sie nie znam...
Ale fakt ze teraz dziala bez problemu :)
moze wrzucic osobny default-config dla sparc-a? Bo to co jest obecnie
baj default to po prostu wiesza system. Lub.. widzi ktos jakies inne
rozwiazanie by po instalacji kbd wsio dzialalo?