Re[2]: Dyskietka ratująca

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Wto, 22 Sty 2002, 10:58:49 CET

On Mon, 21 Jan 2002, Adam Gołębiowski wrote:

> dystrybucja okazala sie polska juicylinux. Co prawda moze doskonala
> ona nie jest, ale jak na moje potrzeby okazuje sie wystarczajaca -
> najczesciej (nie wiem dlaczego) pada u mnie lilo

Na lilo dobry jest grub. ;) Na www.gnu.org można znaleść obraz
dyskietki bootującej z grubem i o ile znasz polożenie vmlinuz
to nie ma problemu z wystartowaniem systemu.

> A jesli ktos zna jakies inne (lepsze?) jednodyskietkowe dystrybucje
> Linuksa z obsluga reisera (plus ewentualnie scsi), to z checia uslysze
> adresy.

Mnie tam wiele razy pomogła stara 'prowizorka':
ftp.pld.org.pl/PLD-1.0/i386/PLD/images
Obsługuje reisera, scsi i dużo kart sieciowych.
pzdr
Stacho Pal