oopsy kernela

Roman Niewiarowski newrom w rp.zax.pl
Wto, 22 Sty 2002, 22:22:10 CET

dnia Tue, Jan 22, 2002 at 05:43:10PM +0100, Adam Gołębiowski napisal(a):
> Witaj Roman,
bry :>

> Raczej homebox. Sugerujesz użycie 'czystego' jądra? Już raz
> próbowałem, ale spróbuje jeszcze raz. Co prawda jedyną łatką, którą
> nakładałem była obsługa reiserfs, ale nie sądzę, aby to powodowało
> oopsy zebry czy też kernela przy wyłączaniu systemu. A może to coś z
> IPv6? Kto to wie.

Mam wkompilowane ipv6 w 2.4.17 i niema oopsow, na tym samym sprzecie oops
wyskakiwal w kernelach rel -3 i -5 (moze jeszcze -4) przy ladowaniu jednego
modulu (NVdriver), reiser w 2.4.X jest wiec chyba niema sie co zastanawiac,
tymardziej ze na domowym sprzecie mozesz sobie pozwolic na eksperymenty z
2.4 (mimo wszystko troche roznic jest ;)).

> hmm, tak średnio mi ten pomysł pasuje - siedzę na dialupie.

No to zrodla kernela, moze byc np paczka src.rpm z ftp.pld.org.pl, pozniej
instalujesz zrodla i zakladasz latki recznie az sie wysypie ;)
wtedy mozesz smialo opitolic tego co ja zalozyl ;))))

Aha, prosba wielka, jesli musza byc zmiany w 2.2.X to moze chociaz niech
poleza z tydzien w /test :>

pozdro
newrom
--
Klekot 440 LTD (c) G-street 29-th Garage Crew
Published under PPL ver 1.0 avaible at http://ppl.7thGuard.net/