Kernel Panic

Marcin betasys w kki.net.pl
Śro, 23 Sty 2002, 07:44:40 CET

wszelkimi
[...]
> niesety  bootdisk_ide_slow.img rowniez nic nie wskural, za to
[...]

Która wersja BIOSa płyty głównej? Na http://www.abit.com.nl poszukaj
aktualizacji bo wczesne wersje BIOSa miały kłopoty przy pamięci > 64 MB
właśnie pod Linuksem. Wiem bo sam się woziłem przez jakiś czas z Gentusem
(taki Abitowy RH 6.2 sprepatowany dla HPT 366) że M$ Win9x widział całą
pamięć a pod Linux tylko 64 MB.

Marcin

---
 99 zl tylko tyle zaplacisz za 4 linijki tekstu w Biuletynie reklamowym
                   http://www.promocja.cc.pl/biuletyn
---