anjuta

Marcin marcin w mccnet.pl
Pią, 25 Sty 2002, 09:34:31 CET

Ludzie pomocy!!!

Praktycznie od zawsze siedzialem pod RH. Jak sie zrobil juz totalnie plugawy,
zdecydowalem sie zmienic dystrybucje, no i uznalem, ze PLD bedzie najlepsze.
Zainstalowalem, no i jest rewelacja. Ale jest jeden problem. Nie wiem co sie
dzieje. Jest takie ide anjuta, bez ktorego "nie moge zyc", terminy mnie
gonia, a ona znika! Najpierw zainstalowalem ta z dystrybucji, ale od razu
zupgrejdowalem na 1.8. No i sie zaczelo. Przy jakiejkolwiek zmianie wygladu,
czy to zmiana ktoregos panelu, czy przelaczanie zakladek - gdy pozniej
probuje zapisac albo plik, albo caly projekt (zawsze przy zapisie), biedactwo
dostaje SIGSEGV i tyle. Wrocilem do tej dystrybucyjnej i nic nie pomoglo.
Przekompilowalem obie i nadal nic nie pomoglo. A pytam dlatego, ze pod RH
conajmniej od 3m-cy pracowalem i nieprzerwanie dzialala (nawet lepiej niz
KDevelop). Pomocy!!!! Ja nie chce spowrotem pod RH!!!

Dzieki
Marcin Kapelko