sparc i 2.4.17

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Pią, 25 Sty 2002, 16:06:20 CET

Hej.
Udało się komuś skorzystać z 2.4.17 na sparc32? U mnie niestety o ile
jajko się bootuje, to zaraz potem dzieją się jaja z klawiaturą. NAwet
odpalone przez linux init=/bin/bash nie pozwala nic wpisać a wywala
jedynie jakieś śmieci na ekranie. 2.4.19 działa w porządku.

Dodatkowo ten sam problem mam na 2.4.19 i kbd - po załadowaniu kbd nie
da się po prostu pracować. Przed załadowaniem działa fine.

Jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenia z czymś takim lub chociaż sugestie
prosze o info.