kde i fonty

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Nie, 27 Sty 2002, 12:04:21 CET

On 2002-01-27 Michal Kochanowicz wrote the folowyng:

MK> Czemu tak sądzisz, skoro KDE nie pokazuje jej na liście? Jeśli używasz
MK> x font server to zrób tak:
MK> fslsfonts -server unix/:7100 -fn -*-helvetica-*

MK> Także programem xfontsel z XFree86-tools możesz sprawdzić czy font
MK> faktycznie jest widoczny dla programów.

Jest. Bajer polega na tym, ze jesli sobie wykasuje wszyskie konfigi kde
i odpale to kde na czysto to wszyskie czcionki sa. Ale podczas
konfiguracji tegoz kde zmienilem cos co spowodowalo, ze z takiej
gigantycznej listy czcionek zostalo mi tylko kilka. Same czcionki *sa* w
systemie, bo mozna je wlaczyc. Ale na liscie sie nie pojawiaja :(

MK> NajwyraĽniej nie ma takiej czcionki w systemie. Albo nie ma jej
MK> odpowiedniego kodowania (np. polskiego).

Jest jedno i drugie.

MK> Źle zgadujesz. U mnie helvetica jest w PCF i KDE (jak i całe X) nie ma z
MK> nią problemów.

A u mnie ma. Wzielem sie na windowsowski sposob, wykasowalem *wszyskie*
konfigi kde i odpalilem to kde jeszcze raz. Cud. Czcionki sa spowrotem
:)

Mam koncept o co chodz, ale musze sie jeszcze troche pobawic :)

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"