Pytania lamera

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Pon, 28 Sty 2002, 12:06:39 CET

On Mon, 2002-01-28 at 11:40, Marcin wrote:
> Zainstalowałem sobie PLD (2.2.20) i... nie wiem co dalej.
> Próbowałem się czegoś dowiedzieć o systemie ale nie wiem gdzie czegoś szukać
> :(
> Na http://team.pld.org.pl/~klakier/doc/index.pl.html podręcznik
> administratora PLD jest w bodowie,
> http://team.pld.org.pl/~klakier/doc/index.en.html PLD GNU/Linux System
> Administrator's Manual PLD Documentation Team IN PROGRESS dlatego pytanie
> która dokumentacja z RH lub MDK jest najbliższa PLD?
>
> Zastanawiam się nad Reference Guide z RH 7.1 (pozostałe Guide są mało
> [...]
wszystko zalezy od tego, czego oczekujesz i co masz zamiar zrobic. Nie
ma chyba wiekszego sensu szukac dokuemntacji na slepo. Jezeli chcesz np.
skonfiguroac polaczenie miedzy Windowsem i Linuxem to szukasz
dokuemntacji do samby (de facto w /usr/share/doc/samba-%{version}),
jezeli potrzebne Ci srodowisko graficzne to potrzebujesz dokumentacji do
XFree86... itd. Zastanow sie wiec w pierwszej kolejnosci co tak na
prawde chcesz uzyskac, potem programu, ktorym chcesz rozwiazac problem i
w koncu dokumentacji, ktora opisuje ten program...

Pozdrawiam,
pascalek
--
Rafal Cygnarowski