Pytania lamera

Marcin betasys w kki.net.pl
Pon, 28 Sty 2002, 13:34:34 CET

[...]
> wszystko zalezy od tego, czego oczekujesz i co masz zamiar zrobic.
[...]

Gdybym to ja wiedział - w zasadzie dla RH to by było Reference Guide i tam
jest wszystko po trochu opisane (tylko nie wiem jak się to ma do PLD). Jak
już będę wiedział dokładnie to zapytam man'em, apropos etc, a teraz nie wiem
o co pytać bo brak mi podstaw.

Do Slacka miałem trochę literatury a tu nic nie wiem :(

Marcin

---
 99 zl tylko tyle zaplacisz za 4 linijki tekstu w Biuletynie reklamowym
                   http://www.promocja.cc.pl/biuletyn
---