dlaczego samba wymaga cups?

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Śro, 30 Sty 2002, 12:04:39 CET

środa, 30. styczeń. Robert Kurtys pisze:

>1: mam serwer z terminalami i i uzywam cupsa po kiego grzyba mi samba?
ech, za mały ten smile na końcu dałem :-) po prostu swego czasu
potrzebowałem w cupsie protokołu smb -- do którego gdzieś w sambie
powinno siedzieć skrypciątko. skrypciątko oczywiście powinno się
wydzielić w osobny pakiet i jego powinien wymagać cups.

>2: mam serwer z samba dla 3 kompow windzianych z wlasnymi drukarkami ...
to racja, ale jak ktoś ma sambe drukującą coś gdzieś dalej i/lub
za pomocą cupsowych featurów, to powienien móc skorzystać z
tej opcji i machnąć --with cups przy przebudowie pakieta.
right?

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}