OpeanGL na Voodoo3

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 1 Lip 2002, 00:31:58 CEST

Zdarzyło mi się, że musiałem uruchomić program GHemical, który to używa do
modelowania właśnie GL'a. No i zdziwiłem się, kiedy dostałem czarny ekran
zamiast cząsteczek.

Zainstalowałem kilka gierek (tuxracer,...), które kiedyś mi chodziły i
dalej mam to samo.
Opcje Xów mam takie:
[...]
        Load    "type1"         # Type1 fonts
        Load    "freetype"      # freetype fonts
        Load    "Speedo"        # Speedo fonts
        Load    "glx"           # OpenGL
        Load    "GLcore"        # OpenGL
        Load    "extmod"        #
        Load    "dbe"           # Double buffer extension
[...]
Section "DRI"
        Mode 0666
EndSection
[...]

A mimo to mam Direct Rendering: No
Zainstalowane
XFree86-OpenGL-libs-4.2.0-3.3
XFree86-OpenGL-core-4.2.0-3.3
XFree86-driver-tdfx-4.2.0-3.3
Glide_V3-DRI-3.10.0-0.20010309.7

Co można zrobić, żeby mieć OGL ??? Czasem by się przydało. A na pewno
system byłby szybszy z akceleracją...

P.S.: Kernel 2.4.18, ale to chyba bez znaczenia...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...