qmail + inetd i logi

hocus hocus w dronet.pl
Śro, 3 Lip 2002, 07:54:39 CEST

Hej!

Dotychczas stawiałem qmaila przy użyciu daemontools, ale raz postanowiłem
spróbować uruchomić go na inetd. W jaki sposób "łapać" logi smtp?
Gdy dodałem w konfiguracji rc-inetd dla smtp linię:
LOG_TYPE="SYSLOG mail info"
to inetd (dokładniej - xinetd) startuje, lecz nawet nie da się połączyć na
port 25.
Co ciekawe, gdy mail zamienię na local1 to już smtp działa, choć nadal - nic
się nie zapisuje do logów :-(
Podobne efekty, a raczej brak jakichkolwiek, gdy dam LOG_TYPE="FILE
/jakiś/tam/plik". Plik się nawet tworzy, lecz nic do niego nie jest
wrzucane.
Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby ktoś mi wyjaśnił, jak to skonfigurować.

Pozdrawiam
Hocus