sawfish

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 3 Lip 2002, 17:51:05 CEST

On Wed, Jul 03, 2002 at 03:59:32PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> A jak wygląda sprawa błódów w caplecie do sawisha ?
> Chodzi o bład który jest zanotowany w BTS. jeśli juz to dział to prośba o
> zamknięcie tego.

Na oko caplet dziala.
Przeoralem wchodzilem wszedzie i robilem rozne inne rzeczy
ktore powodowaly jego wysyp, i nic sie nie zdarzyło.

Wiec z mojje trony uwazam, ze sawfisha mozna zamknac.

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek           Uniwersytet Gdanski
     /_ / |                             Instytut Matematyki
   //    \ \     tiwek w manta.univ.gda.pl
  (|      | )    tiwek w ksinet.univ.gda.pl
 )~\_    _/~(    tiwek w univ.gda.pl

perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(70)-5,10);'