Re: Dia - brak obiektów

Śro, 3 Lip 2002, 19:25:05 CEST

On Mon, 1 Jul 2002, Mariusz Witkowski wrote:

> Mam ten sam problem. Objawy są następujące:
[..]

Wbrew temu co padło w kmentarzu do w przedostanim commicie do dia.spec że
nei wytestowałem tego co wrzuciłem mi ta wersja działa poprawnie bez *ani
jednego* ostrzeżenia. Nie wiem dlaczego tak jest ale jest to dokładnie ta
sama wersja która leży na ftp:

$ rpm -q dia -i
Name        : dia                          Relocations: (not relocateable)
Version     : 0.90                              Vendor: James Henstridge <james w daa.com.au>
Release     : 1                             Build Date: pią 21 cze 2002 08:56:25 CEST
Install date: nie 23 cze 2002 14:26:07 CEST      Build Host: ep09.kernel.pl
Group       : X11/Aplikacje/Grafika         Source RPM: dia-0.90-1.src.rpm
Size        : 4228228                          License: GPL
Packager    : PLD bug tracking system ( http://bugs.pld.org.pl/ )
URL         : http://www.lysator.liu.se/~alla/dia/dia.html
Summary     : Dia - program do tworzenia diagramów

[..]
> NULL
> Nie można odnaleźć standardowych obiektów w bibliotekach obiektów,
> zakończenie...
>
> * dia kończy pracę :/ w $HOME nie mam .dia, strace nic sensownego nie
> pokazało, wygląda na to że pakiet nie pomija żadnego pliku.
> Jedyne co mi świta to problem z parsowaniem xml'i z tymi obiektami, ale dla
> czego tak jest, to nie wiem zupełnie :/
>
> ps. mam czyste środowisko ra - zero pakietów z nest'a

To samo.
Przed chwilą wykasowałem u siebie ~/.dia i nadal wsio działa.
Mam tu podejrzenie że moze tu się rozchodzić =o jakiś szczegół z Gconf.
Masz zainstalwoane Gconf2 czy tylko Gconf ?

kloczek