Dia - brak obiektów

Śro, 3 Lip 2002, 19:53:41 CEST

On Wed, 3 Jul 2002, wrobell wrote:
[..]
> Mam u siebie zainstalowany pakiet dia-0.90-2. Po wykasowaniu plików
> *.la z tego pakietu, dia się nie uruchamia.

Już znalazłem o co najprawdopodobniej chodzo a chodzi własnie o
te pliki.la.

Tak jak napisałem mam dia z ftp ale nie wiem jakim sposobem zaplątały mi
się pliki skąś /usr/X11R6/lib/dia/*.la i wychodzi na to że nie jest tu
winne włacznie wsparcia do bonobo czy innych rzeczy tylko właśni brak tych
plików. Doszedłem najwidoczniej do tego że te pliki nie sa potrzebne po
tym jak próbnie je wykasowałem z %files i zainstalowałem przebudowany u
siebie pakiet .. mając dalej bezpańskie^Wbezpakietowe
/usr/X11R6/lib/dia/*.la.

Jakbyś nie sparwdzał w przeciągu najblizszej godziny czy o to właśnie
chodzi to ja to zrobię (muszę na godzinkę się ulotnić).

kloczek