forward

Daniel Mróz beorn w send.gromada.pl
Czw, 4 Lip 2002, 07:46:01 CEST

On Wed, Jul 03, 2002 at 17:00:13 +0200, Mariusz 'MaR|o' Bartkiewicz wrote:
> Mam problem z ustawieniem forwarda  w qmailu. W /var/qmail/alias stworzylem plik
> .qmail-tekom w ktorym wpisalem nazwe usera na ktorego konto ma przychodzic poczta na
> tym samym serverze ale nic to niedalo i niebardzo wiem jak mam to inaczej zrobic
Sprecyzuj "nic to nie dalo".
Co wpisales do .qmail-tekom?
Czy dostajesz jakis zwrot od demona SMTP?
Co na to sam qmail-smtpd? (sprawdz logi!!!)
Czy user wklepany do .qmail-tekom jest na lokalnej czy zdalnej
maszynie?
Jesli na lokalnej, to czy ma zalozony katalog Maildir?
Jesli na lokalnej i ma Maildir, czy poczta przechodzi przez konto
msglog? (sprawdz wpisy w control/*)
Czy serwer jest podlaczony do gniazdka 220V?
Czy jest wlaczony?
Czy swieci sie dioda?
Czy wiesz, ze 85% kobiet nie widzi roznicy?

Krotko mowiac: wiecej szczegolow i debuggingu.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?