gpm :))

Daniel Mróz beorn w send.gromada.pl
Pią, 5 Lip 2002, 09:17:46 CEST

On Fri, Jul 05, 2002 at  9:06:59 +0200, Michał Abramowicz wrote:
> tak, taka z 2 "wrotkami", w tym jedna ronbi za 3 guzik,
> czyli ma wsumie "7" "guzikow"
> w XFconfie:
>     Identifier  "Mouse1"
>     Driver      "mouse"
>     Option "Protocol"    "IMPS/2"
>     Option "Device"      "/dev/mouse"
>     Option         "Buttons" "7" # <- to ta "7"
>     Option         "ZAxisMapping" "4 5 6 7" # <- hm powinno wystarczyc
Ja mam z jedna rolka i probowalem juz wiele razy:
 "ZAxisMapping" "4 5"
 "ZAxisMapping" "5 4"

i nie dziala :(
Nie jestem teraz w domu wiec nie moge sprobowac z "Buttons", lecz
trzeci przycisk dziala, zatem to raczej nie to.

> a jak nie to less /usr/blabla/doc/X/README.mouse
Te lekture tez mam juz dawno za soba...

> w gpm: imps2/albo exps2 i 3 buttons
W gpmie nie mam z nia problemow.

> a tego to nie wiem, jakos nie mialem potrzeby, byc moze sie :)
Fajnie by sie przewijalo konsole rolka :)

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?