Notebook i problemy z PLD

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Pią, 5 Lip 2002, 22:40:29 CEST

Adam Piatyszek wrote:
> Od kilku dni jestem szczesliwym posiadaczem notebooka (w miare nowa
> konfiguracja). Zainstalowalem na nim PLD obok WinXP i mam problem w
> linuksie. Po uruchomieniu systemu co jakis czas (srednio kilkadziesiat
> sekund) system mi sie suspenduje na moment nie zaleznie czy klepie cos w
> klawiature czy nie. Nie udalo mi sie ustalic jeszcze przyczyny, wiec
> pytam Szanowne grono uzytkownikow czy spotkal sie ktos juz z takim
> problemem.
> Dwukrotnie udalo mi sie uruchomic system, ze dzialal ok, ale nie wiem
> [...]

Ja mam PLD na notebooku od pół roku i jest prawie ok. Jak zrobię
suspend, potem resume, to muszka w iksach nie działa normalnie, tzn. nie
działa jednoczesne wciśnicie przycisku i przesuwanie kursora. Z tego
powodu nie mogę przsuwać okien oraz suwaków. Po restarcie iksów, lub po
odczekaniu kilku godzin efekt ten mija. Zepsuło się to jakiś czas, ale
nie jestem teraz w stanie przypomnieć sobie, po którm upgrejcie to się
stało. Wcześniej tak nie mialem.

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.