Notebook i problemy z PLD

Jacek Sobczak sopel w kn.pl
Sob, 6 Lip 2002, 22:38:04 CEST

On Fri, 05 Jul 2002 22:40:29 +0200
Robert Grabowski <Robert.Grabowski w 7bulls.com> wrote:

> [...]

Hmm ...

> Ja mam PLD na notebooku od pół roku i jest prawie ok. Jak zrobię
> suspend, potem resume, to muszka w iksach nie działa normalnie, tzn.
> nie działa jednoczesne wciśnicie przycisku i przesuwanie kursora. Z
> tego powodu nie mogę przsuwać okien oraz suwaków. Po restarcie
> iksów, lub po odczekaniu kilku godzin efekt ten mija. Zepsuło się to
> jakiś czas, ale nie jestem teraz w stanie przypomnieć sobie, po
> którm upgrejcie to się stało. Wcześniej tak nie mialem.

Mi dla odmiany w ogóle nie suspenduje sam z siebie (tzn. z BIOS-u).
Jak dam "apm -s" to wszystko jest cacy łącznie z X-ami. Natomiast za
nic nie dostaję poleceń na suspend z BIOS-a. Uruchomiony pod DOS
przykładowo suspenduje elegancko. Znaczyłoby to, że BIOS nie zauważa
braku aktywności systemu jak Linux działa. Co może go w kółko
pobudzać, słyszałem o takim efekcie z tleds (myśli że klawiatura jest
w użyciu), no ale tego akurat nie używam. Jakieś pomysły (konfiguracja
ra) ?

Jacek