xcdroast: ktoś tego używa???

Bart Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Pon, 8 Lip 2002, 01:47:47 CEST

Michal Kochanowicz wrote:
> Cześć
>
> Właśnie próbowałem tego użyć i dochodzę do wniosku że autor powinien
> trafić do ośrodka zamkniętego. Dlaczego ten cholerny program chce mi
> robić wszędzie SUIDy??? Czy to się naprawdę nie zmieściło autorowi w
> głowie, że można pozmienać grupy użądzeniom i pododawać do nich
> użytkowników???

Aplikacja miałaby Ci zmieniać właściciela urządzeń?
Czepiasz się. xcdroast daje wybór, możesz ale
nie musisz używać wrappera. Wyświetla okienko co chce
zrobić, z pytaniem czy napewno tego chcesz.
ATSD, co takiego jeszcze poza wrapperem Ci suidował?

bart
--
cvs server: file `middle.east' had a conflict and has not been modified
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/