2 GB limit cd...

Marcin Jurczuk spock w tkb.pl
Wto, 9 Lip 2002, 22:10:03 CEST

Witajcie.
Wiec sciagnalem sobie owe pakiety zainstalowalem komenda:
# rpm -UHv --nodeps *
Inaczej sie nie dalo wrzeszczal.....
Stworzylem fs (ext3) i potem:
Probuje skopiowac plik z maszyny obok (FreeBSD) majacy 6 GB.
Loguje sie FTP'em, hmm pokazuje ze plik ma 2 GB a wiem ze ma
6 GB :-)). Dobra w inna strone...loguje sie na FreeBSD i z
niego na maszyne z PLD. Ok lls pokazuje odpowiednia wielkoc pliku.
Zaczynam go przewalac ..idzie idzie ..dochodzi do 2 GB i pokazuje:
unexpected end of file..i lezy ..

Co jeszcze mam zrobic aby miec te cholerne > 2 GB support :-))
Kernel 2.4.18.

Pozdrawiam grupowiczow..

--
Marcin Jurczuk -> spock w tkb.pl
Network Administrator, Bialystok Cable Television